ضربه ای که احمدی نژاد به کشور زد
نوشته شده توسط : b

*آیت الله محسن غرویان

آیت الله محسن غرویان ، استاد حوزه علمیه قم در هفته نامه «طلوع صبح» نوشت: یکی از تاثیرات سیاست‌های دولت نهم و دهم مسئله بی‌اعتمادی به مسئولان، علما و گزاره‌های دینی و عالمان دینی بود. یعنی نوعی اختلاف افکنی در دولت‌هاي نهم و دهم اینقدر شدید شد که علما به جان هم افتادند و مسئولان با هم درگیر شدند که این باعث بی‌اعتمادی مردم به هر دو طرف درگير شد. مسئله دیگر که در دولت احمدی‌نژاد زیر سوال رفت اعتقاد به امام زمان (عج) و مهدویت بود. با وجود اینکه در هر سخنرانی دعای فرج خوانده شد، شاهد اختلاس‌های میلیاردی در درون دولت احمدی‌نژاد بودیم. همین مسئله باعث ایجاد سوال در ذهن مردم شد. آحاد جامعه سوال می‌کردند که چطور در دولت امام زمان (عج) این مقدار پول مردم و بیت المال حیف و میل شد و چنین مسائلی عاملی شد تا اعتقاد مردم به امام زمان (عج) و مهدویت مقداری متزلزل شود. امثال چنین رفتارهایی باعث شد به بعد اعتقادی مردم در دوران دولت احمدی‌نژاد خدشه وارد شود. 

+ نوشته شده در  ساعت   توسط s  |  نظر بدهید

هزینه تعویض پلاک خودرو دو برابر شد

با افزایش تعرفه حق‌التحریر دفترخانه‌های اسناد رسمی هزینه صدور وکالتنامه تعویض پلاک خودرو به حدود دو برابر افزایش یافت.به گزارش ایسنا، به طور معمول در زمان خرید و فروش خودروهای دست دوم تعویض پلاک خودرو از طریق ارائه وکالتنامه فروشنده به خریدار خودرو صورت می‌گیرد.تا پیش از این هزینه صدور وکالتنامه تعویض پلاک خودرو حدود 35 هزار تومان بود اما اخیرا با افزایش تعرفه‌های خدمات دفترخانه‌های اسناد رسمی این هزینه به 65 هزار تومان افزایش یافته است.افزایش حدودا دو برابری هزینه وکالت تعویض پلاک خودرو در حالی است که به گفته فعالان بازار در چند ماهه اخیر با کاهش خرید و فروش خودروهای صفرکیلومتر برخی مصرف‌کنندگان خرید خودروهای دست دوم را به صفرکیلومتر ترجیح می‌دهند.
+ نوشته شده در  ساعت   توسط s  |  نظر بدهید

۸۰۰ پرونده از تخلفات مديران کلان دولت احمدی نژاد در دست بررسي است

اشرفي اصفهاني رئيس هيئت بدوي رسيدگي به تخلفات نهاد رياست جمهوري گفت: در يک سال اخير حدود ۸۰۰ فقره پرونده مربوط به تخلفات اداري مديران دولت گذشته ازسازمان بازرسي به دست ما رسيده است. وي افزود:اين پرونده ها مربوط به مديران ارشد ازسطح مديرکل تا معاونان رئيس جمهور است که ما 200 فقره را بررسي کرده ايم.





:: بازدید از این مطلب : 371
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: